Kondomy a problémy

  • Dotaz od: LucieLolitta
  • Publikováno: 13.3.2014
  • uLékaře.cz

Chtěla jsme se na něco zepotat. S přítelem jsme už 8 měsícůl spolu a nadešel čas na milovajní. Beru antikoncepci už 14 dnů a beru každý dne pravidelně, co nás ale trápí, že když si přítel nasadil kjondom, rychle mu zmizela erekce. Zjaímalo by mě jestli antikoncepce ubrání všem spermiím, když dojde k vyvrcholení. Popř poradte jak vyřešit problém s kondomy. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Pokud užíváte antikoncepci poprvé (první cyklus), musíte se chránit ještě i jinak. Přítel je pravděpodobně nervózní. Asi bude nejlepší, když se sexem počkáte po prvních měsíčkách po antikoncepci.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: