Krvácení

Dobrý den, celé poslední čtyři dny slabě krvácím.Beru antikoncepci Yaz již osmý měsíc a dosud jsem s ní neměla potíže.V minulých dvou měsících se objevilo jen slabé krvácení trvající jen den.Přisuzovala jsem to své špatné krvi.Teď už ale začínám mít obavy...Co by jste mi poradil..?Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, na dotaz se bude špatně odpovídat, neboť nevím,v jaké fázi cyklu jste, zda po měsíčkách nebo před.vyčkala bych ještě 3-4 dny a pokud by se stav nezlepšil, kontaktovala bych svého gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x