Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, zajímal by mě i Váš názor. Měla jsem nedávno bakteriální infekci. Pořád se mi to pak nezdálo tak jsem šla znovu k mé gynekoložce a konečně ji napadlo udělat mi stěry (laborku a zaškrtla i vyšetření na streptokoka). Ukázalo se, že mám podle toho co říkala 3 druhy streptokoka ale jenom trochu nic vážného. Teď k věci. Užívám antikoncepci Mistru už asi rok. Beru ji pravidelně..nezapomínám si vzít pilulky nebo tak. Menstruaci mám mít 17.4. a začala jsem 6.4. špinit nebo spíš mi to přijde jako takový výtok...první to bylo uplně hnědé a dnes 11.4. to je pomalu do černa. Volala jsem 10.4. mé gynekoložce a ta mi řekla, že si mám koupit ascorutin a když to nepřejde tak, že budu muset změnit antikoncepci, že mi neudrží cyklus. Podle mě je to ale blbost když mi to nedělá tak pořád. Stalo se mi to jen jedno asi po 2 měsících užívání a až teď. Minulou menstruaci jsem měla uplně slabou fakt pomalu nic a jen 3 dny. A ona mi řekla, že to je v pořádku, že čím déle ju budu brát tím se mi to bude zkracovat a slábnout...Vždy mám menstruaci 6 dnů a takovou normální a z ničeho nic mi to skočí na 3 dny a uplně nic? Nepřijde mi to v pořádku. Děkuji za Váš názor.

Odpověď odborníka:

Menses při antikoncepci je vždy slabší a pokud je krvácení nepravidelné má vaše gynekoložka pravdu že by mohla pomoci změna praparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: