Krvácení mimo cyklus

Dobrý den,od ledna beru HA Lunafem,ale už tři měsíce beru bez pauzy,zy týden mám odbrat 3tí platíčko na tento měsíc,takže bych měla dostat menstruaci,ta ovšem přišla už před týdnem,slabá..Asi před měsícem jsem si vzala se spožděním prášek v prvním týdnu,bojím se,abych nebyla těhotná,je toto znak těhotenství?Děkuji moc

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Pavlo! Doporučoval bych Vám věnovat svým hormonálním cyklům více pozornosti - o to více, že si je sama tabletami řídíte. Jinak slabé krvácení může skutečně být příznakem ranného těhotenství - jedná se o tzv. nidační krvácení doprovázející zahnízďování zárodku v děloze. Obvykle je krvácení mimo cyklus známkou narušených hormonálních vztahů, často jde o poddávkování hormonů v tabletách, ve vašem případě bych hledal souvislost s prodlouženým cyklem.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: