Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, 7 let jsem brala horm. antik. Chloe, před cca. 3 týdny jsem HA vysadila, protože s přítelem plánujeme miminko. Poslední menstruaci jsem měla od 3 do 8 listopadu. Dnes jsem se probudila s bolestmi břicha, myslela jsem, že to jsou jen nějaké zažívací potíže, ale začala jsem velice jemně krvácet. Může to být proto, že se moje tělo nějakým způsobem ještě čistí od HA? Nebo to může mít jiné příčiny?

Odpověď odborníka:

Ne hormony jsou odbourány již s nástupem menses,mohlo by se jednat o ovulační krvácení,které je slabé a do 2-3 dní ustoupí příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Když pohyb zhoršuje dýchání
Články: Když pohyb zhoršuje dýchání
Nedostává se vám při...
Epilepsie
Články: Epilepsie
Epileptický záchvat může...
Druhý polštář pod hlavu může pomoci udržet nižší nitrooční tlak
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Pooperační bolest
Články: Pooperační bolest
Chystáte se na svou první...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: