Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, už několik let užívám hormonální antikoncepci a nikdy jsem neměla žádný problém, až teď. Jsem přibližně v polovině cyklu (včera jsem si vzala asi desátý prášek z platíčka) a přesto od včera krvácím- už druhý den. Krvácení není nijak silné, ale zase to není jen špinění a pociťuji i tlakové bolesti v podbříšku. Měla bych vyhledat lékaře nebo mám vyčkávat? Čím by to mohlo být způsobené? Předem Vám děkuji za odpověď!!!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, příčin krvácení může být více. Bývá to např. zapomenutá antikoncepční tabletka, ev. tabletka, která se nestačila vstřebat při průjmu. Také to může být projev onemocnění čípku, zánětu pochvy či poranění pochvy při pohlavním styku. Při selhání antikoncepce to může být projev časného potratu. Tím samozřejmě výčet příčin nekončí. Pokud je krvácení doprovázeno i bolestmi, raději navštivte lékaře.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: