Krvaceni mimo cyklus + prujem

Vazeny pane doktore, antikoncepci uzivam jiz asi osm let, pred pul rokem jsem presla na jine pilulky. Uz je to treti mesic, co se par dnech po skonceni menstruace objevil vytok a zacala jsem zase krvacet/spinit. Nevim, jestli to s tim ma neco spolecneho, ale take mam dlouhotrvajici prujem (zhruba 2 mes), ne akutni ale stolice je ridsi. Bolesti mam obcas, ne velke. K lekari se chystam, ale chtela jsem se prosim zeptat, co bych od takove navstevy lekare mela cekat? Co by mel udelat? Jsem na Novem Zelandu a z praxe vim, ze lekar vetsinou predepise antibiotika a je to! Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Průjem s antikoncepcí nebude souviset,začala-li jste špinit po změně antikoncepce bylo by rozumné vrátit se k původní,která potíže nedělala. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x