Krvácení mimo menses

Minulý pátek mi skončila menstruace,týden před jsem dobrala antikoncepci a proto že s přítelem chceme dítě,jsem si už nové tabletky nebrala. Ale ve středu jsem začala lehce krvácet, trvalo to dva dny. Včera jsem měla pohlavní styk a dneska jsem začala krvácet znovu. Chci se zeptat čím to může být. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Lucie, to se někdy po vysazení antikoncepce stává, ale takhle na dálku nejsem schopný já ani žádný gynekolog určit příčinu. Pokud se bude krvácení opakovat, je nutné aby vás gynekolog vyšetřil a určil příčinu. Zdrojem špinění po pohlavním styku může být onemocnění děložního čípku, proto nelze více poradit bez vyšetření. Hezký den. Dr. Krákora M.

MUDr. Martin Krákora
MUDr. Martin Krákora

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktický lékař pro dospělé, Klášterec nad Ohří

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x