Krvácení mimo menstruaci při užívání antikoncepce

Chtěla bych se zeptat, zda je normální, dostat měsíční krvácení i mimo pravidelný cyklus při užívání hormonální antikoncepce? Užívám antikoncepci Bonadea již řadu let, ale teď se mi stalo, že jsem 2 pilulky po sobě vynechala (za pondělí a úterý). Dnes (středa 5. 10.) jsem si již obě vzala a samozřejmě si plánuji vzít i za dnešek. Krvácení se dostavilo dnes. Jsem ve 2. týdnu užívání antikoncepce (1. den posledních menses byl 20. 9. a příští menses bych měla dostat až 18. 10.). Chtěla bych se také zeptat, zda je účinnost antikoncepce ohrožena, jestli že jsem měla pohlavní styk v neděli ráno? Velice děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Vážená paní,
krvácení které se dostavilo bylo ze spádu hladin který nastal protože jste vynechala 2 tablety, tím mohla být snížena i účinnost antikoncepce do konce tohoto cyklu je vhodné použít ještě kondom.
Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

MUDr. Jan Sládeček
 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: