Kvasinková infekce

Dobrý den, po roční léčbě nitrofurantoinem se mi objevil na genitáliích jakýsi bílý tvaroh, nic nesvědí, nepálí. Před menstruací mám vždy hustý výtok, je malinko zahnědlý. Antikoncepci neberu již od září. S přítelem se občas milujeme bez ochrany, kdybych otěhotněla, byli bysme rádi,chceme se brát,zatím se tak nestalo. Myslíte,že mám kvasinkovou infekci? A že otěhotnět nemůžu kvůli ní? Ještě jeden dotaz, menstruaci nemám od vysazení antikoncepce pravidelnou, první měsíc jsem ji vůbec nedostala a ty následující mám zhruba týden zpoždění. Nyní jí mám mít za 10 dní a už teď sem měla hodně hnědý výtok, jako když končí, ale jenom 3 dny, ani vložku jsem nepoužila a poté zase nahnědlý hustý výtok. Nemůžu být už konečně těhotná?

Odpověď odborníka:

Je potřeba zhotovit mikrobní obraz poševní, kultivaci a citlivost,aby se zjistil původce výtoku,ale to nebude zábrana otěhotnění normální cyklus je 28 plus minus 7 dní, vyčkejte tedy oněch 10 dní,onen nahnědlý výtok mohl být i ovulační špinění příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x