Menstruace

Dobrý den, jsem tři měsíce po porodu cisarsky řezem a po šestinedělí jsem dostala první hodne silnou menstruaci pak to týden bylo dobre a zase jsem ji dostala, ale už je slaba a pak zase tyden dobre a už ji zase mám.Ještě abych to upřesnila, tak plne kojím a beru hormonální antikoncepci Lamyu. Tak se chci zeptat, jestli je to normalni abych mela pomali každý týden menstruaci i když beru prášky v kuse?? Nebo je mam vysadit uplne??Děkuji předem za odpoved..

Odpověď odborníka:

Lamya je čistě gestagenní antikoncepce při které krvácení je relativně častou komplikací,bylo by vhodnější ji vysadit. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x