Menstruace a antikoncepce

Dobrý den. Už 3 měsícem beru antikoncepci (asumate). Ikdyž beru růžové prášky a bílé (které se berou při menstruaci) mám začít brát až tuto sobotu, tak se mi o víkendu (o 7 dní dříve) dostavila menstruace... Je to normální? "Menstruaci" jsem sice měla jen jeden den, ale proto, že jsem si hned večer vzala růžový prášek... Mám očekávat, že se mi menstruace dostaví normálně v dobu kdy se mi má normálně dostavit, nebo se nedostaví vůbec? A jaké mohou být příčiny krvácení o týden dříve? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Správný postup je nehledě na jednodenní krvácení normálně dobrat růžová a potom bíle v té době by měla také přijít normální menses. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: