Menstruace se nedostavila v 7-denní pauze

Dobrý den, prosim vás o radu je mi 15 let beru antikoncepci Minervu už 2 měsíce pokaždé se menstruace dostavile druhý den v 7-denní pauze ale ted už je 4 den puzy a menstruace nikde. Antikoncepsi jsem brala pravidelně ani jednou sem nevynechala ale mněli jsme s přítelem pohlavní styk. Mohla bych být tedy těhotná? I když beru pravidelně? a co mám dělat když se menstruace neoběví v následujících dnech mám 8 den pauzy si normálně zase vzít pilulku? I když žádná menstruace nebyla? prosím moc o radu a děkuju za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může se stát, že se mentruace v době pauzy mezi platíčky antikoncepce neobjeví. Vylučte těhotenství těhotenským testem a nadále pokračujte v užívání tabletek i když se krvácení nedostaví. Pokud však skutečně užíváte tabletky pravidelně, nemějte z otěhotnění strach.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: