Možnost otěhotnění

Dobrý den. Užívám antikoncepci Femodem téměř 5 let. Po dobrání 3. plata se mi 4. den dostavila menstruace, která ale nebyla obvyklá jako vždy. Vždy mívám první 2 dny krvácení silné až velmi silné, ale teď se mi stalo, že krvácení bylo velmi slabé, spíše jsem jen špinila. Takhle to pokračovalo téměř 2 dny, až 2.den menstruace večer se to zlepšilo a krvácení bylo "jako obvykle".Krvácení bylo dá se říci střední a už pokračuje klasicky 4. den.Hrozně jsem se vylekala co se děje. Je zde možnost otěhotnění, či je to způsobeno jen stresem či jiným důvodem? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Podle popisu se o těhotenství patrně jednat nebude,stres se samozřejmě může podílet aby jste měla klid,s týdenním odstupem si udělejte těhotenský test i když si myslím,že bude negativní příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: