Náhlá mdloba

Dobrý den, už nějaký čas mám problémy. Opakují se čím dál častější. Většinou je to po nějaké námaze, třeba jen delší chůze. Naráz mám pocit, že nemůžu dýchat, cela se spotím, mám pocit jako by šlo všechno mimo mne. Nemůžu se kolikrát ani pohnout, abych nespadla., hrozně se mi točí hlava a mám tlak na prsách.Nevím co se mnou je, ale fakt mně to pořádně vyděsilo .Před nedávnem jsem kvůli předoperačnímu vyšetření byla na EKG, vše bylo O.K. Tak nevím co to může být. Kamarádka mi donesla digoxin, tak váhám, jestli ho vyzkoušet. Můře mi nějak ublížit? Prosím poradte mi co by to mohlo být. Předem moc děkuji Bára ( 38 let)

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Digoxin určitě neužívejte! Tento lék má mnoho nežádoucích učinků a nasazuje se v přesně určených indikacích. Nevím, zda-li jste někdy byla vyšetřena na kardiologii nebo neurologii. Pokud máte obtíže často, navrhuji domluvit se s praktickým lékařem, který Vás vyšetří a rozhodne o dalším postupu.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: