Návaly,třes rukou a studený pot

Dobrý den je mi 22 a před 4 měsíci jsem přestal kouřit pomocí elektronické cigarety a nikotinových náplastí kouřil jsem už od 12 a poslední 3 roky tak 2 krabičky denně nyní jsem už elektronickou cigaretu i náplastě vysadill a léčím se s paranoidní schizofrenií na kterou beru risperdal 3mg 1-1-1 a zoloft 100mg 1-0-2 a na spánek mirzaten 30 mg 0-0-2.Pak ještě beru z Neurologie Convulex 500 mg 1-0-1 a Epilan D Gerot 1-0-1. A ještě se léčím na neurologii s migránama na který beru sumatriptan 100mg. A ted k dotazu od té doby co jsem přestal kouřit tak cítím návaly horka a pak zas ze mně kape studený pot a hodně se třepu celé tělo nohy,ruky i hlas i hlava a někdy jsem úplně studený. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Martine, požádejte svého psychiatra o předpis léku Akineton , užívejte 1-1-0 tbl.Vaše potíže by měly odeznít.

Mgr. Lukáš Carlos Hrubý
Mgr. Lukáš Carlos Hrubý

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Společnost Podané ruce,o.p.s.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: