Nedostatek draslíku

  • Dotaz od: foxykleopatra
  • Publikováno: 4.1.2011
  • uLékaře.cz

dobrý den, mám nedostatek draslíku v krvi, prošla jsm vyšetřením ledvin, šťítné žlázy, srdce, ale nikdo neví, kde je příčina, takže pouze užívám tablety draslíku, ale příčina léčena není, nevím, jestli to souvisí, ale mám velmi nízký tlak, občas vnitřní třes(dolní končetiny) a pocity neklidu, někdy únava až apatie, i přesto, že jsem hyperaktivní, mám strach z poškození srdce děkuji za vaši radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někdy se opravdu i v medicíně příčina nenajde. Nepíšete, zda neužíváte trvale nějaké léky, jsou některé, které způsobují nedostatek draslíku v těle /kortikoidy, verapamil, některé léky na odvodnění a podobně/. Nejčastější je dlouhodobý nedostatek příjmu kalia s potravou, zkuste zvýšit i jeho příjem /potraviny s vysokým obsahem kalia zde: http://www.lupusinky.estranky.cz/clanky/lecba-lupusu/role-drasliku-u-lecby-kortikoidy.html / . Jak jsem již psala, příčina se někdy nenajde, hlavní je ale, abyste byla sledovaná u lékaře a pravidelně hladiny kontrolovány, potom se nemusíte ničeho obávat, problémy nebudou. Zkusila bych ještě jedno řešení: obrátila bych se na zkušeného homeopata, i tyto problémy se někdy dají řešit konstituční homeopatií (samozřejmě za kontrol kalemie u lékaře). Jinou radu bohužel nemám. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x