Nežadoucí učinky

Dobrý den,prosím o odpověď na můj problem ohledně antikoncepce.Užívala jsem amtikoncepci Mirele pouhé tři měsíce a musela jsem ji vysadit pro krvácení a nadýmání.Nyní jsem jedem měsíc užívala ant.yasmine a tyto vedlejší účinky jsem už neměla,ale necítila jsem se vůbec dobře.jsem hrozně unavená,neustále spím,cítím vnitřní horkst a otok krku,pocit anginy nález není žádný.Pouze zvýšená funkce štítné žlázy.Chci se zeptat zda toto může být zapříčiněno užíváním atikon.nebo ne.Jiné léky které užívám jsou na snižení krevního tlaku INAP a GOPTEN.Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, popsané obtíže hormonální antikoncepce obecně nezpůsobuje.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Operace štítné žlázy Mám uzlík na štítné žláze vel. 15 mm /podle CT/ a stále...
  • Sedimentace krve Již delší dobu marodím, měla jsem sedantaci 45/74. Stále se...
  • Rivotril Beru už 7 let Rivotril v kapkách 2,5mg 2x 5 kapek, četla jsem že je...
  • Nedostatek bílých krvinek Mému synovi (15) byl při odběru krve zjištěn...
  • Čepy v krku Před pár týdny jsem byl u lékařky s bolestí v krku a ta mi nakonec...
  • Časté zívání Téměř pětiletý syn už třetí den velice často zívá. Někdy si u...
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x