Nežádoucí účinek u léku perindopril

Dobrý večer, obv. lékař předepsal maminka 84let cca před 3 měsíci léky na vysoký tlak Perindopril 4mg (bere 1/2tablety denně). Od té doby má problém se zácpou. Před nasazením tohoto léku bylo vyprazdňování pravidelně denně. V současnosti cca 1x za 4 dny a ještě s pomocí projímadla. Dle letáku k tomuto léku je jako častý vedlejší účinek uvedena také zácpa. Má navštívit lékaře a požádat ho o náhradu léku Perindopril za jiný a případně za jaký? děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud je zácpa v souvislosti s nově nasazeným lékem, je ke zvážení výměna léku za jinou lékovou skupinu. Bude dobré se stavit za lékařem, který lék nasadil.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x