Oddálení menstruace

Beru antikoncepci verezana rok, chtěla jsem si oddálit menstruaci, ale místo toho aby si mi oddálila, tak ji mám už téměř 2 týdny. I přes to že beru prášky nevím co mám dělat. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Nejčastějším nežádoucím účinkem při oddalování menstruace je právě nepravidlené špinění či krvácení. POkud jste nasadila ihned další plato bez přestávky, udělala jste vše správně. Je divné, že se krvácení objevilo, Verezana je zrovna antiko, která je na tyto situace poměrně vhodná. Doporučuji v medikaci nepřestávat a dobrat celé plato ev. navštívit gynekologa.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x