Pocity úzkosti, špatné dýchání a bušení srdce

Dobrý den, chtěla bych se zeptat co můžou znamenat moje problémy u doktora mi dají prášky na nervy a pošlou mě domů.... každý den se mi špatně dýchá, cítím bušení srdce, v noci se probudím a buší mi srdce a nemůžu dýchat, mívám docela často sucho v ústech... jediné co mi pomáhá, když se mi udělá takhle špatně, je, že se musím chytit za týl a mačkat si ho... docela často mě bolí i hlava, ale pouze v nad týlem... občas se mi stává, že jsme mi udělá špatně i když řídím, začne se mi špatně polikat, buší mi srdce a nemůžu dýchat.. chtěla bych Váš požádat o radu, zda je možné s tím něco dělat, než stále jíst prášky na nervy, které mi doktor doporuřuje.. Předem děkuji za odpověď.. Lucka 26

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Váš lékař Vám rozhodně nechce doporučenou medikací ublížit. Zřejmě trpíte úzkostnou poruchou, která vyžaduje většinou kombinaci psychoterapie s podpůrnou farmakoterapií. Nevnímejte tedy aplikaci léků jako něco měněcenného. Jste mladá žena, s Vaším stavem je zapotřebí zacházet s ohledem na co nejkvalitnější prožívání budoucnosti- léčba by měla být systematická, citlivě vedená, ale důsledná. Snažte se, moc prosím, spolupracovat se svým lékařem, jistě najdete cestu a formu léčby, která pro Vás bude optimální.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: