Pozůstatek po očkování proti tbc

Dobrý den. Po očkování proti TBC Se mi na rameni vytvořila nevzhledná boulička. Myslíte, že by ji bylo možné nenákladně a ne moc bolestně odstranit? Někdo mi řikal, že si to nechal odstranit a pak se mu akorát boulička zvětšila.

Odpověď odborníka:

Tzv. hypertrofická jizva po tomto očkování je poměrně častá, lze ji odstranit aplikací injekcí nebo laserem. O ceně vás informuje konkrétní pracoviště.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x