Prášky na menzes

Dobrý den, od mé doktorky jsem dostala léky - Duphaston a Estfofem, abych začala normálně menstruovat. Je mi 17. Beru to už přes rok a až teď jsem během dvou měsíců přibrala 3 kila. (sportuji sama + tréninky 2x týdně, takže nejsem puberťák, který sedí u PC) Myslíte si, že po těchto prášcích můžu začít přibírat, ale až teď? A který z těchto prášků způsobuje větší chuť k jídlu? Předem moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud máte již léčbu přes rok není pravděpodobné,že by jste po ní až nyní začala přibírat jinak spíše by byly na vině estrogeny. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: