Předčasná menstruace

Dobrý den, chtěla jsem Vás poprosit o radu. Beru prášky cilest asi 3 roky a právě jsem si prodloužila užívání antikoncepce do 2. měsíce( vynechala jsem jedno menstruační období). Jsem v půlce 2. měsíce a začal jsem menstruovat. Je to vážný problém nebo se to může stát, protože mám rozhozený cyklus?Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Při podávání bez přestávky se tato komplikace může vyskytnout nejlepší řešení je Zbytek tablet zlikvidujte a učiňte obvyklou sedmidenní přestávku, po které začněte užívat další blistr obvyklým způsobem. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x