Předčasná menstruace

Dobrý den, psala sem vám už včera. Z hnědéo výtoku se nakonec vyklubala menstruace. Jak sem také psala beru HA a na platu mi zbývá ještě víc než týden.. asi dva měsíce zpět se mi tohle stalo taky, ale jen tři dny před pauzou.. je možné že to souvisí s nedostatečnou stravou (mám nějaké problémy s vitamíny atd.. ) děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, spíše se jedná o zapomenutou antikoncepční tabletku. Pokud chybu v užívání antikoncepce můžete vyloučit, zajděte k lékaři.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Hnědí výtok | Od: Dominika | 19.5.2017 16:01
Dobrý den chtěla bych se zeptat
beru antikoncepci (katya) a zbývá
mi v platinku ještě 1tabletka a pak
mám mít pauzu. Včera sem měla
pohlavní styk s přítelem a Dnes
sem začala špinit ale hnědé.
Prosím z čeho to může být děkuji
za odpověď
reagovat
re:Hnědí výtok | Od: uLékaře.cz | 25.5.2017 16:21
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Aby Vám
lékař mohl odpovědět, poprosím
Vás,
abyste dotaz zkopírovala a
vložila přímo do poradny na
těchto stránkách:
http://www.ulekare.cz/poradna.
V poradně se Vám bude lékař
věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše
bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: