Prestarium neo a erektilní dysfunkce

Dobrý den. Je mi 39 let a mám od doktora předepsány léky PRESTARIUM NEO na vysoký tlak. Tyto prášky beru již třetí měsíc a to 1/2 denně po ránu. Po několika málo týdnech užívání mám problém s erekcí, která je velmi minimální a pokud k ní dojde, tak jak rychle přišla, tak rychle odejde. Při onanii dokonce není erekce skoro vůbec, ale k vyvrcholení dojde. Může se skutečně jednat o problém s erekcí díky předepsaným lékům? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Petře. Prestarium patří do skupiny inhibítorů angiotenzinkonvertujícího enzýmu (ACEi), a k nežádoucím účinkům jejich léčby patří i erektilní poruchy (dysfunkce). Při kontrole u svého lékaře proto zmíňte daný problém, aby Vám změnil terapii - např. za léky ze skupiny kalciových blokátorů, které k poruchám erekce nevedou.

MUDr. Michaela Bobelová
MUDr. Michaela Bobelová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Dialyzační a nefrologické centrum při NsP Havířov

 
Líbí se vám odpověď?
+14 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: