Přibývání na váze

Je možné, aby při pravidelném používání léku Symbicort 400 dítě přibívalo na váze. Máme tuto zkušenost již u dvou dětí. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, možné to je, ale málo pravděpodobné. Je to lokální lék, který by se neměl v masivní míře vstřebávat, ale samozřejmě závisí také na dávce a také podmínkách, při kterých je aplikován /např. při zánětu dých. cest by mohlo být teoreticky vstřebávání do těla zvýšeno/. Informujte lékaře, který lék předepsal a ptejte se i na jiné možnosti zvýšení hmotnosti u dítěte. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x