Problém s ha qlaira

Dobrý den, je mi 45 let, více než 1 rok jsem užívala HA Qlaira. Některé měsíce probíhaly úplně bez potíží, v některých se v posledním týdnu před očekávanou menstruací vyskytovalo špinění nebo slabé krvácení, a to i po 1 roce užívání. Qlairu jsem na 6 měsíců vysadila, během té doby žádné špinění nebylo. Z toho soudím, že ty potíže opravdu souvisely s HA. Ráda bych však využila výhod HA. Může pomoci přechod na jiný typ HA? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Jistě,změna preparátu by mohla váš problém vyřešit. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Biologická léčba – další možnost, jak léčit revmatoidní artritidu
S léky na slunce? Problematická nejsou jen antibiotika
Články: S léky na slunce? Problematická nejsou jen antibiotika
Konečně nastal čas dovolené...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
I s artrózou můžete vyšívat
Články: I s artrózou můžete vyšívat
Přinášíme několik tipů, jak...
Červená skvrna od klíštěte může ukazovat na Lymeskou borreliózu
Biologická léčba u revmatoidní artritidy: otázky a odpovědi
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Vyšetření žil
Články: Vyšetření žil
Onemocnění žil je velmi...
Záněty močových cest trápí mnohem častěji ženy
Články: Záněty močových cest trápí mnohem častěji ženy
Zánět močových cest je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: