Prosim o radu

dostala jsem od pani doktorky leky na zanet a kvasinky,na zanez Mycomax150 a na kvasinky Jenemazol ,druhy den po zavedni jsem mela takovou pastelovou barvu ,ale zjistuji ze to mam i mimo jenemazolu,co to muze byt?dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, růžový výtok bude výtok s příměsí krve, což se může objevit při gynekologickém zánětlivém onemocnění.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Angina pectoris
Články: Angina pectoris
Angina pectoris je označení...
Léčba potravinové alergie? Dieta!
Články: Léčba potravinové alergie? Dieta!
Potravinovou alergií trpí...
Sádlo je (opět) zdravé
Články: Sádlo je (opět) zdravé
Není to poprvé, kdy vědci...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
4 tipy pro zdravé nohy pro pacienty s artritidou
Články: 4 tipy pro zdravé nohy pro pacienty s artritidou
Nohy nás nosí celý život...
Plané neštovice: hrozba pro některé dospělé a těhotné
Články: Plané neštovice: hrozba pro některé dospělé a těhotné
Plané neštovice jsou běžným...
Život naplno s artritidou? Vyvarujte se šesti základních chyb!
Články: Život naplno s artritidou? Vyvarujte se šesti základních chyb!
Žít kvalitně s revmatoidní...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: