Rivotril a tepová frekvence

Dobrý den, pane doktore, moje matka již 15 let užívá Rivotril 0,5 mg zhruba 1 až 2x denně. Současně trpí vysokým tlakem, na který také bere léky. V poslední době se jí však tlak zvýšil zhruba na 160 syst. a zároveň jí stoupla tepová frekvence skoro na 120 tepů za minutu v klidu. Její lékařka jí akorát změnila léky na tlak na silnější, jinak si s ní neví rady. Chtěla bych se Vás zeptat, jestli je možné, že má tyto problémy z užívání Rivotrilu. Není epileptička, bere je "na nervy". Díky Adriana

Odpověď odborníka:

Rivotril neovlivňuje kardiovaskulární systém, takže se domnívám, že zvýšení tlaku a tepu v souvislosti s tímto lékem je vyloučeno..

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x