Slabá menstruace

dobrý den, chtěla jsem se zeptat, minulý měsíc jsem vynechala 2 pilulky a mimo termín se dostavila menstruace, po dobrání platíčka přišla normálně jako obvykle, ale teď, po dobrání dalšího platíčka mám menstruaci slabší, může to být následkem dvojí menstruace minulý měsíc? nebo hrozí něco jiného? předem Vám moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Nebude to tím krvácením při braní minulého platíčka, když po dobrání následovala normální menses,ale obecně při antikoncepci je menses slabší,myslím že nic nehrozí,veďte si menstruační kalendář,aby jste měla i zpětný přehled příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rakovina prostaty (2. díl)
Články: Rakovina prostaty (2. díl)
V časných stadiích rakoviny...
Cirhóza jater
Články: Cirhóza jater
Cirhóza, lidově ztvrdnutí...
Dárcovství spermatu: 5 nejčastějších otázek a odpovědí
Články: Dárcovství spermatu: 5 nejčastějších otázek a odpovědí
Jednou z možných příčin...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: