Slabá menstruace

Mám prví měsíc hormonální antikoncepci MICROGYNON a místo normální menstruaci mám hodně slabou, spíše jen špinění. Než jsem jí začala užívat, tak jsem měla menstruaci normální. Asi týden po nasazení jsem měla pohlavní styk. Je možné že bych byla těhotná? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Během užívání antikoncepce je běžné, že zeslábne nebo až vymizí antikoncepce. Účinek tím není oslaben.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kouření zpomaluje růst u chlapců
Články: Kouření zpomaluje růst u chlapců
Během čtyř let průměrný...
Hypofunkce štítné žlázy
Články: Hypofunkce štítné žlázy
Hypofunkce štítné žlázy...
Umíte první pomoc? Měli byste… Můžete tak zachránit život!
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Alergická reakce na amoxicillin po polibku
Články: Alergická reakce na amoxicillin po polibku
Anafylaktické reakce...
Magnetická rezonance pomůže odhalit nádor na mozku
Články: Magnetická rezonance pomůže odhalit nádor na mozku
Nádory hypofýzy se mohou u...
Obřízka? Proč by ne?!
Články: Obřízka? Proč by ne?!
Je to jenom kousek...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: