Špinění a hned po týdnu menstruace

Mám dotaz. Před 14 dny jsem začala slabě špinit. Teď týden klid a teď jsem začala krváce ale už to vypadá jako menstruace. Beru anti´koncepci Cerazette. Od začátku co ji beru vše ok. Jsem 4 m po porodu. Kojím čím dál tim mín tak asi tím se mi spustila menstruace. Ale je normální že jsem nejdřív týden špinila pak týden klid a teď znovu už krvácení???

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, různě silné krvácení od špinění až po normální menstruaci jsou při užívání čistě gestagenních preparátů antikoncepce naprosto normální. Vzhledem k tomu, že klesá intenzita kojení, se výskyt krvácení zvyšuje. Až přestanete kojit úplně, požádejte svého lékaře o změnu preparátu antikoncepce a cyklus se upraví.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rakovinu ledvin někdy prozradí bolavá záda
Články: Rakovinu ledvin někdy prozradí bolavá záda
Bolest v zádech nebo boku...
Kdy se pacient s Bechtěrevovou chorobou může těšit do lázní?
Vyšetření osteoporózy
Články: Vyšetření osteoporózy
Cílem vyšetřovacích metod u...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bolesti hlavy
Články: Bolesti hlavy
Bolesti hlavy rozhodně...
S odhalením příčiny dýchacích potíží pomůže alergolog i plicní lékař
Probiotika chrání kojence před atopickým ekzémem
Články: Probiotika chrání kojence před atopickým ekzémem
Kojící matky mohou významně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: