Špinění a bolesti břicha při antikoncepci

Dobrý den pane doktore, vím, že by bylo lepší kontaktovat svého gynekologa, ale i přes to se ptám zrovna tady. Psala jsem už jednou ohledně bolesti v podbřišku a hnědého výtoku, ale dneska ta bolest byla v některých chvílích velká a navíc se dostavilo i krvácení (má první antikoncepce-5.5 První den MS jsem si vzala první tabletku), a dnes je 20.5 a dostavilo se krvácení. Polykám i tablety na zmírnění bolesti, ale to problém určitě nevyřeší. Je to normální? nebo mám zajít na gynekologii?? děkuji předem za vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

V prvních cyklech při antikoncepcí se špinění nebo slabé krvácení může vyskytnout, ale ne bolesti, bylo by vhodné vyšetření k objasnění příčiny. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Otěhotnění v době menstruace: vzácné, ale možné!
Články: Otěhotnění v době menstruace: vzácné, ale možné!
Asi každá žena občas dumá...
Na hluboké proleženiny pomůže HemaGel
Články: Na hluboké proleženiny pomůže HemaGel
Proleženiny. Strašák všech...
Hořčík pomáhá zlepšovat stav atopického ekzému
Články: Hořčík pomáhá zlepšovat stav atopického ekzému
Koupání v solném roztoku z...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Angina pectoris
Články: Angina pectoris
Angina pectoris je označení...
9 tipů, jak zatočit s bolestí hlavy
Články: 9 tipů, jak zatočit s bolestí hlavy
Tuhle zdravotní potíž zná...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: