Spineni mimo menstruaci

Je mi 20 let, jiz 8 mesicu beru antikoncepci Qlaira. Vse probiha v poradku, byla jsem na kontrole u sveho pana gynekologa- tikal ze antikoncepce zrejme sedi a nic vyznamneho nenasvedcuje k jeji zmene. Jen zrejme asi po treti se objevilo spineni mimo menstruaci, je svetle hnede az lehce cervene... Bolesti jako u menstruace nemam. Byla jsem take na vysetreni a vsechny testy jsou v norme. Obcas citim bolest na konci posevniho otvoru behem styku, a byvam casto hodne vlhka, zrejme je to prave kvuli tomuto problemu. Take citim bolest behem intenzivniho pohlavniho styku, to mi ale pan doktor rekl ze muze byt problem se zady nebo jina ortopedicka vada. Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Paní Petro,
nepravidelné špinění mimo cyklus může být způsobenou antikoncepcí. Pokud by špinění přetrvávalo i nadále, je možno zvážit změnu přípravku. Bolestivost v podbřišku nebývá způsobena antikoncepcí. Může být způsobena zánětem v malé pánvi, varixy v malé pánvi, ortopedickými důvody, apod. Pokud budou bolesti přetrvávat, doporučuji Vám opakovanou kontrolu u Vašeho gynekologa/gynekoložky
Přeji Vám, aby vše dobře dopadlo
S pozdravem

prim. MUDr. Pavel Texl
prim. MUDr. Pavel Texl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Sanatorium Helios

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: