Špinění po námaze

Dobrý den, asi poslední tři měsíce se mi stává, že pokud v posledním týdnu před menstruací absolvuji namáhavý výkon (běhám půlmaraton nebo 100km pochod) objeví se asi po půl dni špinění, které samo asi za 1 den odezní. Na preventivní prohlídky chodím pravidelně, poslední v srpnu byla úplně v pořádku. Beru HA Triregol již asi 4 roky bez problémů. Čím to může být způsobené? Je to důvod k návštěvě lékaře?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, špinění může mít různé důvody. Je to již téměř rok od poslední preventivní prohlídky, doporučila bych proto další kontrolu.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Globule Pane doktore. Paní gynekoložka mi předepsala Globule Natrii tetraboratis...
  • Pupínek na penisu Asi před 3 týdny jsem měl na spodní časti penisu pupínek tak...
  • Plíseň pod nehty Už delší dobu mám pod palcem u nohy plíseň. Nehet je už skoro...
  • Anti tpo Chtěla jsem se zeptat co to znamená mít vysoké anti TPO. Dnes jsem byla...
  • Plicní chlamydie Při vyšetření krve na boreliosu, mi lékař sdělil, že jsem...
  • Šedý zákal Zjistili mi šedý zákal a chci se zeptat co operace obnáší. Také by mě...
 
Naposledy čtené: