Špinění po menstruaci

Dobrý den, momentálně beru HA Regulon a minulý čtvrtek mi skončila menstruace a začala jsem brát nové plato (2 ze 3), ale ještě dnes 6 den po skončení mě neprestalo mírně bolet v podbřišku (stejná bolest jako před menstruací) a ještě trochu špiním. Nevíte čím by to mohlo být? Musím dodat, že jsem před menstruací byla dva týdny nemocná, ale antibiotika jsem nebrala, ale brala jsem Erdomed a Sinecod sirup. Také mám dojem, že mám trochu nastuzeny močový měchýř a před menstruací jsem měla výtok, na ty docela trpím. Mohou tyhle okolnosti mít na to nějaký vliv? Minulý měsíc jsem byla na gyn. vyšetření a prý jsem v pořádku. Také podotýkám že během 5 let jsem vystřídala 3 antikoncepce, kvůli tomu, že jsem po nějaké době z nich začala špinit. Mohla by to být opět stejná situace jako teď? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Velmi pravděpodobně bude problém týž jako o vašich předchozích antikoncepcí tedy hormonální. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: