| Nápověda

Špinění při sexu

 

Dobrý den, v poslední době se mi stává, že při sexu začnu špinit (vždy ale jen na začátku při prvním "kole" a potom už nic). Antikoncepci beru už asi 5 let a nikdy předtím se mi nic podobného nestalo. Při prevetivní kontrole u gynekoložky (asi před měsícem) bylo vše v pořádku a bylo mi řečeno, že to může být z nachlazení, ale pokud to bude zesilovat, tak je nutné provést vyšetření. Nachlazená teď sice trochu jsem, ale určitě ne už 5 měsíců v kuse. Co je divné, že včera večer jsem špinila zase jenom na začátku, pak celou dobu nic a dnes ráno taky bez problémů.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, i když krvácení nezesiluje, přesto bude vhodné zajít na vyšetření, jak zmiňovala Vaše lékařka.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 

Doporučený článek: Sluníčko může nejen opálit, ale také popálit

Slunění má celou řadu pozitivních účinků pro organismus, ale nedodržováním základních pravidel může dojít ke spáleninám. Při léčbě mírnějších z nich, které nevyžadují pomoc...  celý článek

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Hormonální antikoncepce – je opravdu takovou hrozbou?

Hormonální antikoncepce je v poslední době dávána do souvislosti se zvýšeným rizikem žilní trombózy. Jak velké toto riziko je? A je opravdu potřeba se hned začít bát?  celý článek

x