Srdce..

Dobrý den Mám dotaz beru prášky na srdce ( vasocardin ) na bušení srdce už je beru pres rok chci se jen zeptat jestli mužů být na těch praškach závislá? Když jeden den vynecham prášek jsem už taková rozklepanejsi nervózní a buši mi srdce a mám takový pocit ze bez toho prášku asi bejt už nemůžu . Předem moc děkuji M.Daniela

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nejedná se o fyzickou závislost, spíše o psychickou. Nevím, že by Vasocardin způsoboval závislost. Možná jde o ten pocit, že jste na prášek zapomněla, důležité je, jestli Vám pomáhá.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: