Štítná žláza

Dobrý den.Rád bych se vás zeptal na můj problém.Mám Arytmiji zfibrilací síní.Užíval jsem Rivodaron 1/2 deně a Godasal 1 deně.Při vyšetření štítné Žlázi mi byly zjištěny,tyto výsledky T3-3,14nmol/l,hTSH-0,000mlU,a FT4-37,58pmol/l Předtím jsem žádný problém ze štítnou žlázou nemněl.Mohu se zeptat jak mně to dalece ohrožuje? A za jak dlouho budu zase vpořádku?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Rivodaron je lék, který může sám o sobě způsobit zvýšení funkce štítné žlázy. Na drouhou stranu, primárně přítomná zvýšená funkce štítnice může způsobovat vznik fibrilace síní. Takže těžko říct, co u Vás bylo na začátku potíží. Každopádně, stav vyžaduje léčbu zvýšené funkce štítnice, jelikož bez jejího zklidnění se fibrilace síní asi nezbavíte a je pro srdce hodně zatěžující. Ideální by byla také záměna Rivodaronu za jíné antiarytmikum. Mějte se hezky.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: