Tetanie, psychické ataky

Dobrý den, je to půl roku co me odvezla sanita po tetanickém záchvatu (po běhu). Od té doby mám ale stále problémy: 1. motání hlavy 2. po delším dýchání (třeba smích, nebo nafukování balonku...fakt nepřeháním :-)) mě jakoby ochabne tělo, že se cítím strašně lehký... Dále při stresu (velkém) mě začne jakoby pálit a červenat se střed hrudníku. a pak při motání hlavy pocení rukou... Opravdu se cítím jako největší hypochondr tohoto webu, ale je to poprvé co mi něco je a nemůžu normálně žít. Doktor mi na toto řekl že to je nížký tlak, ale mě se to nechce věřit.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, doporučuji kontaktovat psychologa nebo psychiatra se zaměřením na psychosomatickou stránku (kontakty naleznete zde:http://www.lirtaps.cz/seznam_mapa.htm), může jít o potlačený problém v duši / i velmi dávný, v dětství nebo i předtím nebo potom/ a tělo reaguje panickými ataky. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Tento nejčastější typ náhlé...
Nanismus a akromegalie
Články: Nanismus a akromegalie
Dostatek růstového hormonu...
Potrat může být riziko pro budoucí těhotenství
Články: Potrat může být riziko pro budoucí těhotenství
Přijít o nenarozené miminko...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: