Tvorba modřin

Dobrý den, od dětství mám skolny k tvorbě modřin, poslední rok, odkdy užívám vysoké dávky kortikoidů je mé tělo jedna velká modřina. Někdy ani nevím, kdy jsem se uhodila, objeví-li novou modřinu. Většinou mne nebolí, ale dlouho trvá než zmizí. Chtěla bych se zeptat, mohu-li nějákým preparátem hojení modřin urchlit nebo jím častečně zamezit. Vím o rutinu (pohanka) a též významu vit. C, ale s blížícím se létem se obávám, že si jen tak sukni dovolit nebudu moci.... Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při užívání kortikoidů je kůže náchylnější k tvorbě modřin. Nevím z jakého důvodu kortikoidy berete. Pokud máte v plánu užívat nějaký preparát bude vhodné se poradit se svým ošetřujícím lékařem, který zná přesně váš problém.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x