Ukončení léčby lexaurinem

Dobrý den, asi necelé 4 měs. užívám lexaurin 1,5mg na noc. Důvodem byl úraz,léčba a úmrtí v rodině.Chtěla bych lexaurin vysadit,ale nevím, jak zvolit postupné vysazování léku.Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Při náhlém ukončení užívání Lexaurinu a podobných léků se zvyšuje riziko vzniku křečí. Můžete např. ještě týden užívat jen poloviční dávku (1/2 tbl) a pak Lexaurin zcela vysadit. Ještě bych Vám doporučil užívat na několik dní nebo týdnů hořčík s vitamínem B6, např. Magne B6 - ale existují i jiné (a levnější) alternativy, poraďte se v lékárně. Pokud by se obtíže vrátily (úzkost, nespavost), můžete zkusit z volně prodejných a nenávykových přípravků Novo Passit.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+13 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: