Užívání antibiotik a globulí

Dobrý den, před pár dny mi obvodní doktorka předepsala antibiotika Triprim na zánět močového měchýře ale pár dny předtím jsem byla na gynekologii, kde mi doktorka předepsala globule na mykózu. Nevím zda mohu užívat oboje současně. Nebo musím dobrat antibiotika a poté začít zase užívat globule? Dva dny sem globule užívala pak jsem dostala ATB a přerušila sem užívání. Teď po dvou dnech užívání ATB už nemam problémy při močení ale mám svědění způsobené tou mykozou. Mám tedy čekat do konce ATB?? Děkuji moc za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Adri! Tyto léky se navzájem nijak "netlučou" a bylo by naopak velmi vhodné, abyste je užívala najednou. Bylo by bávalo nejsnazší upozornit obvoďačku na skutečnost, že globule právě užíváte. Kupte si v lékárně probiotika a 2 -3 týdny je v plné dávce užívejte.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: