Vápník v krvi

Dobrý den bylo mi zjištěno málo vápníku v krvi 1,9.Dostala jsem kombi kalc ale strašně mě svědělo tělo tak mi byl dán rocaltrol svědění pořád. Tak jsem si koupila rozpustný 500 vápník svědění pořád. Teď beru vápník-hořčík-zinek-vitD a nesvedi. Pořád me ale bolí svaly cuka mi v nich i ve víčku levého oka.Nemám štítnou žlázu mám letrox 125 a antidepresiva olwexya 150.Co by mohlo způsobovat pálení a bolest a cukani svalů?Děkuji

Odpověď odborníka:

Vážená paní Andreo, jak Letrox, tak Olwexya mohou mít nežádoucí vedlejší účinky, včetně třesu a křečí ve svalech. Doporučuji Vám konzultovat Vaše obtíže jak s endokrinologem, tak s psychiatrem, kteří Vám uvedené léky předepisují. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: