Vynechaná menstruace

Dobrý den..Užívám antikoncepci Foxinette kvůli pleti..Dnes mi končí 7-denní pauza a večer užiji první pilulku z třetího platíčka...Nedostala jsem menstruaci pouze jsem dva dny trochu špinila.Pohlavní styk jsem měla vždy tak že přítel ejakuoval mimo mě..I přesto jsem neklidná že jsem menstruaci nedostala každý den užívám antikoncepci na hodinu přesně..Prosím nevíte čím to je? mohu být těhotná? slyšela jsem o kapkách touhy je možno otěhotnět i když beru antikoncepci..děkuji za odpověď..

Odpověď odborníka:

Dobrý den,to špinění bylo místomenstruace. Pokud máte pochybnost, udělejte si test. Na 99,9% bude negativní.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: