Vynechání menstruace

Dobrý den přestala jsem brát antikoncepci už v říjnu do 3 měsíců jsem menstruaci nedostala tak mi lékař minulý měsíc dal injekci na vyvolání menstruace to jsem jí dostala do čtyř dnů ale tleten měsíc jsem ji ještě nedostala mela jsem to dotat minulý týden 22. Března a stále nic tak bych se chtěla zeptat jestli je to po té injekci normální že se menstruace zpozdí? A styk jsem měla vždy chráněný s kondomem předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Injekce na zpoždění rozhodně nemá vliv je pravděpodobné že ji bude nutno opakovat. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x