Vynechání menstruace

Mám takový dotaz. Mám již 8 denní zpoždění menstruace. Měla přijít 23.12. a stále nic. Jsem z toho nervózní, jelikož mi je sedmnáct let a tak mám strach. Při své poslední menstruaci jsem nepokračovala s užíváním antikoncepce a to z důvodu změny (z Lindinete 20 na Mercilon- důvod: nevolnosti aj.). Řekla jsem si,že jeden měsíc nebudu brát žádné prášky, aby si tělo odpočinulo. V době pauzy jsem neměla žádný pohlavní styk, pouze v předchozí době, kdy jsem prášky užívala a to chráněné antikoncepcí. Jaké mohou být příčiny mé opožděné menses...bolesti totiž jako při menstruaci mám celý týden, někdy slabě, někdy silněji. Předem děkuji za pomoc :)

Odpověď odborníka:

Nastavuje se Vám obvyklý cyklus Vašeho těla, pro jistotu bych udělala těhot.test. Vynechat antikoncepci na 1měsíc a pak ji opět brát je pro tělo větší zátěž, než brát antikoncepci kontinuálně.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x