Vypadávání vlasů

Dobrý den, vypadávají mi vlasy (dnes mám lysinu o velikosti asi 10*10 cm). Jsem sledován imunologem a hematologem pro BGUS / MGUS, původně podezření na MM. V rodině měl téměř vypadane všechny vlasy můj táta, který to přisuzoval vojně kde byl přidělen k tankovému praporu. Zvýšená glykémie, kyselina močová (Milurit), sideropenická anémie (Aktiferin compositum), steoza jater, astma bronchialis. Jinak léčba Hodač. Kompletní imunologické vyšetření, hematologické rovněž. Je mi 36.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dle Vašeho popisu se zřejmě jedná o tzv. androgenní alopécii - ztráta vlasů podmíněna hormonálně ale také geneticky, tedy pokud máte ložisko v oblasti temene hlavy. Bohužel bych Vás musela vidět nebo Vaší fotografii. Tato forma je těžko ovlivnitelná. Aplikují se roztoky do oblasti kštice (např. Neocapil sol.) nebo přímo do kůže. Celková terapie léky není doporučována. LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: