Výskyt lupů+svědění pokožky+biosil plus

dobrý den ačkoliv jsem dříve neměla lupy, nyní se vyskytly. Pokožka hlavy mě velmi svědí, a lupy jsou velmi viditelné,je jich dost a padají z vlasů. Začala jsem měsíc zpátky používat Biosil Plus na podporu růstu vlasů a nehtů. Také používám Bioaquanol H (ten jsem užívala i dříve,ale né v kombinaci v Biosilem).Nenastala žádná změna šampony,životosprávy ani stresové období.Vše je pořád stejné. Můžete mi poradit,je-li nenadálý výskyt lupů spojen s biosilem?

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že s uvedeným přípravkem vaše obtíže nesouvisí. Doporučuji šampon Polytar, či Blue cap, či řadu mediket apod, při nedostatečném efektu navštivte kožního lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x